
NAIXEMENT
1976 - Sallent
TÈCNIQUES
Pintura, disseny
BIOGRAFIA
Llicenciada en Belles Arts, amb especialitat en pintura. També té el títol de Tècnica Superior d’Arts Plàstiques i Disseny en l’especialitat d’Estilisme i indumentària.
Després d'impartir classe a l'Escola d'Art de Manresa, va passar a dedicar-se al disseny i la moda, alternant amb docència de classes de pintura. És sòcia de 28m2, una de les botgiues de moda més rellevants de Manresa. És membre de redacció de la revista Q.
La seva producció artística expermienta amb teixits, corretges, productes manipulats.
EXPOSICIONS
"Del Poema a la forma" Llibreria Joan Papasseit a Manresa (febrer-març 2015). "Violènica de gènere" l'Aparador de la Seu d'Urgell (2010); "Art Povere" a l'Espai Art de Manresa (abril 2016)
PREMIS
Primer premi de Pintura Climent Moncunill (2003), Premi al Millor Jove Dissenyador de Catalunya atorgat per l'Associació Ande (2006), Finalista en Concurs Nacional de Moda "Múrcia Joven" (2006), II "Muestra Nacional de Jóvenes de Moda de Cantabria" (2010), primer premi de dibuix i gravat Joan Vilanova (2014)