MCM

10.01.2019

Lleguiu en el pdf adjunt (normalment caldrà que el baixeu primer i després l'obriu) la proposta global del Servei Educatiu del Museu.

Les activitats tenen el seu punt de trobada i inici normalment al Museu COmarcal de Manresa i, segons els casos inclouen també el Carrer del Balç i el nou Espai Manresa 1522. Aquest any presentem dues activitats noves adreçades a P4 i P5 i a 1r Cicle de Primària en que serà la proposta del museu que anirà a visitar els centres.

No dubteu en trucar-nos per ampliar informació i concretar les carcterístiques de les activitats. Durant el curs elaborem activitats puntuals que pot ser que no surtin en aquest document.

En els apartats corresponents del web sobre les activitats didàctiques trobareu més informació. I, encara, clicant sobre el botó "material didàctic" trobareu una col·lecció de materials editats pel museu al llarg dels anys i que us poden ser d'utilitat per a preparar les vostres visites (fixeu-vos en cada cas en les condicions d'ús dels diferents materials).

Nuestros materiales estan habitualmente en catalan. No dudeis en poneros en contacto con nosotros para cualquier aclaración que necessiteis

Ajuntament de Manresa
© 2009 Museu Comarcal de Manresa. Todos los derechos reservados.